In

Essence lūpų produktų apžvalga

Sveiki,

Ar pamenate mano naujus pirkinukus? Tarp jų buvo ir jau gerai žinoma Essence kosmetika(tiksliau produktai lupoms) Jau praėjo nemažai laiko ir visuos juos išmėginau ir turiu savo nuomuonę, kuria šiandien noriu su jumis pasidalinti...

Taigi pradėsiu nuo lupų pieštukų: aš nusipirkau tris : 06(Satin Muave), 12(wish me a rose), 13(transparent), numeriukus. Likau labai patenkinta, jie minkšti, tepasi labai lengviai, o ir išsilaiko puikiai, plius jų kaina tik 1.09euro.( o per akcijas ir pigiau) Tad manau tikrai verti dėmesio.









Taip pat pirkau ir lūpų dažų :) Kaip gi be jų :D Taip pat įsigyjau tris (na čia tik pradžia) : 11, 12, 13(love me) numeriukus. Kitų pavadinimų nepamenu ir prie savęs dabar jų neturiu :( 
Štai kaip atrodo jie ant rankos ir ant lupų. 
Lūpų dažai, taip pat mane sužavėjo, labai lengvos tekstūros, tepasi labai lengvai, drėkina lūpas, na , bet išsilaikymo atžvilgiu nėra labai ilgai išsilaikantys( bet naudojant su pieštuku, išlieka ilgiau) Tad patarimas būtų naudoti su pieštuku. 



















Lūpų blizgis man taip pat labai patiko, labai jau toks minkštos konsistencijos :) Toks plokščias šepetėlis, kuris labai gerai paskirsto spalvą. Vienintelis dalykas, kuris man nelabai patiko- jis nėra matinis kaip aš tikėjausi. Ant pakuotės rašo, kad yra matinis, tiesa, jis turi matiškumo, bet reikia šiek tiek palaukti. Laikosi vidutiniškai. Kaina- 2.29euro, jeigu neklystu.( bet aš pirkau per akciją, tai jis man kainavo 1.59euro, tad, kaip ir minėjau ankščiau, akcijos- tobulas dalykas :)) 
Bet sudarius bendrą nuomonę apie šią lūpų linija- esu patenkinta. Už kainą, kurią moki, produktas super :) Labiausiai man patiko pieštukai. 



Ps, šiame bloge yra pateikiama mano nuomonė, o prekes įsigyjau pati. 

Iki kitų susitikimų, 

xoxoxo :* 





Related Articles

Post a Comment